Programma 0 Bestuur en dienstverlening

Reguliere taken

Reguliere taken

  • Besturen van de stad door raad en college
  • Ondersteunen van raad en college door griffie en ambtelijke organisatie
  • Leveren van gemeentelijke producten en diensten
  • Uitvoeren taken burgerlijke stand
  • Organiseren verkiezingen
  • Bijhouden basisregistratie personen, Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG), BGT etc.
  • Opsporen van adresfraude
  • Ondersteunen en adviseren op het gebied van ICT-, communicatie-, juridische-, financiële- archiverings-, inkoop en HRM-zaken
  • Toezicht op een juiste uitvoering en naleving van wet- en regelgeving
  • Toezicht houden op informatieveiligheid,
  • Inrichten en beheren van basisfunctionaliteiten
  • Waarderen van de onroerende zaken, opleggen aanslagen, innen, bezwaar en beroep
  • Verzekeren van gemeentelijke eigendommen, personen en schadeafhandeling
  • Advisering en toetsen van bedrijfsprocessen op kwaliteit van opzet, bestaan en werking
  • Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) en Geografisch Informatie Systeem (GIS)
Deze pagina is gebouwd op 07/09/2020 10:26:55 met de export van 07/09/2020 10:23:13