Beter inspelen op de wens van de inwoners om snel, adequaat en klantvriendelijk geholpen te worden
Subindicator
R2018
B2019
R2019
Bron/Frequentie
Klanttevredenheid Publieksbalie
94%
90%
94,6%
Smileybox, dagelijks
Aantal bezoekers Balie
23.672
< 20.000
19.932
klantbegeleidingssysteem, doorlopend
Dit betreft het aantal geregistreerde bezoekers (bij de balie van Publiekszaken voor reisdocumenten en dergelijke en de bezoekers voor Stroomopwaarts) en daarbij is opgeteld het aantal bezoekers (schatting) die al dan niet op afspraak komen bij bestuurders of ambtenaren in het stadhuis.
Aantal gemeentelijke producten online regelen
4.436
5.000
10.154
website, zaaksysteem, iBurgerzaken
Dit is het totaal aantal ontvangen digitale aanvragen en informatieverzoeken. Het aantal is hoger dan genoemd in de Begroting 2019. Mogelijk zijn hier dubbeltellingen vanwege de overgang naar een nieuw registratiesysteem per medio 2019; dit is niet te achterhalen.
Aantal via de digitale dienstverlening beschikbare producten
264
315
262
website, zaaksysteem, iBurgerzaken, doorlopend
Door een efficiëntere indeling van de beschikbare digitale producten is het aantal lager dan in de Begroting 2019 is opgenomen.
0.2
Het vertrouwen in de overheid versterken met een andere werkwijze en stijl van communiceren van de gehele organisatie: het college, ambtenaren en gemeenteraad
Subindicator
R2018
B2019
R2019
Bron/Frequentie
Aantal volgers op Twitter
-
3.550
3.706
eigen statistiek, doorlopend
Aantal gebruikers gemeentelijke App (gemid. per maand)
-
180
190
eigen statistiek, doorlopend
Betreft unieke bezoekers
Aantal afgehandelde vragen via Whatsapp
1.675
1.625
eigen statistiek, doorlopend
Het aantal afgehandelde vragen via Whatsapp valt lager uit doordat dit vanaf eind 2019 is stop gezet. Als gevolg van nieuwe regels van Facebook kan op deze wijze geen gebruik meer worden gemaakt van dit sociale medium.
Deze pagina is gebouwd op 07/09/2020 10:26:55 met de export van 07/09/2020 10:23:13